قیمت روز ماشین|آگهی خودرو|اطلاعات فنی ماشین|مشخصات خودرو

قیمت روز خودر،قیمت روز ماشین،خرید خودرو،فروش خودرو،مشخصات فنی خودرو،مجله ماشین،خرید و فروش اتومبیل،آگهی خودرو و ماشین،عکس ماشین

قیمت روز ماشین|آگهی خودرو|اطلاعات فنی ماشین|مشخصات خودرو

قیمت روز خودر،قیمت روز ماشین،خرید خودرو،فروش خودرو،مشخصات فنی خودرو،مجله ماشین،خرید و فروش اتومبیل،آگهی خودرو و ماشین،عکس ماشین

لوگوی جدید و زیبای شورلت کروت

شرکت شورلت تایید کرده است که نسل جدید شورلت کروت یعنی C7 در زادگاه خودش رونمایی خواهد شد.یعنی در نمایشگاه دیترویت.رونمایی از این مدل در عصر یکشنبه , 13 ژانویه 2013 انجام خواهد شد.نماد پرچم های متقاطع کروت برای این مدل تغییر کرده است.

 

 

نماد کروت از سال 1953 بر روی این مدل بوده است و همیشه یک جفت پرچم داشته است.یکی پرچم مسابقه ای و دیگری یک پرچم قرمز رنگ شامل نماد شورلت و گل زنبق فرانسوی.طراحی این لوگو در طی این سال ها بار ها تکامل یافته است اما نقطه مشترک بین همه ی آن ها این است که بر روی 1.5 میلیون کروتی که تا به حال ساخته شده اند قرار داشته و دارند.

 

 

 

اما آخرین لوگوی کروت که بر روی C7 هم قرار خواهد داشت طراحی فنی تر , زاویه دار تر و پیچ دار تر دارد.این طرح از بین بیش از 100 کاندیدا انتخاب شده است.

 

دوج چلنجر موپار

شرکت Advanced Automotive Concepts که در لس آنجلس قرار دارد بر روی دوج چلنجر موپار LED های حلقوی ORACLE Super-Bright SMD نصب کرده است.

 

 

این LED یکی از آخرین دستاورد ها در زمینه ی " تکنولوژی نور " است که توسط Oracle Lighting که یک شرکت جهانی در زمینه ی نور و روشنایی است ساخته شده است.همچنین در رینگ ها نیز از نوار های حلقوی به همان رنگ استفاده شده است که باعث میشود در نور آفتاب درخشش خیره کننده و در تاریکی پویایی قابل ملاحظه ای داشته باشد.

 

 

 

 

این چلنجر کیت بدنه ی موپار به همراه برآمدگی روی درب کاپوت , درب باک آلومینیومی منحصر به فرد و آرم های موپار را داراست.دو خروجی مستطیل شکل نیز که بر روی آن ها حرف M ( مخفف Mopar ) به طور برجسته حک شده است وظظیفه ی بیرون بردن گاز های ناشی از احتراق را دارند.همچنین چراغ های عقب این خودرو در صورت فعال بودن میتوانند دنباله دار باشند!

 

 

 

 

 

 

 

این خودرو بر روی رینگ های Vossen VVS-CV3 به سایز 22×9 در جلو و 22×10.5 در محور عقب سوار شده است.بر روی بدنه هم یک روکش آبی زیبا کشیده شده است.

 

 

 

 

شکار هیوندای One-77

یک دستگاه هیوندای جنسیس که سعی شده است کیتی شبیه به آستون مارتین One-77 به آن خورانده شود در ویتنام مورد شکار دوربین قرار گرفت.

 

 

 

 

نمای جلو با توجه به ورودی هوای دو تکه ای که از زیر چراغ جلو تا زیر سپر کشیده شده است شباهت زیادی به One-77 دارد.در نمای بغل نیز دریچه های هوا پشت چرخ جلو و خطی که از وسط آن گذشته است نیز یاد آور طراحی هایپرکار ها است.LED های روز دریچه های سپر عقب , LED های روی رکاب کناری و LED های روی درب کاپوت نیز از جمله قطعاتی اند که زاییده ی تخیل طراح هستند.

 

 

 

 

صاحب این خودرو شخصی به نام Bich Thuy است که برای انجام این کار 3 هفته زمان صرف کرده است.

 

 

 

 

مشخصات اولیه ماشین مازراتی کواتروپورته 2013

امروز مازراتی تصمیم گرفت تا اطلاعات ابتدایی مازراتی کواتروپورته که در نمایشگاه دیترویت معرفی خواهد شد را منتشر کند.این خودروی لوکس بخشی از برنامه ی مازراتی است.برنامه ای که طی آن این شرکت ایتالیایی می خواهد تا سال 2015 تعداد خودرو های خود را به 50,000 برساند.

 

 

اعلام شده است که مازراتی کواتروپورته 2013 یکی از 3 مدل خودرویی است که برای دستیابی به این هدف تولید خواهند شد.استایل این خودرو با اصول طراحی کلاسیک مازراتی یعنی خط های داینامیک بدنه و ظرافت کلاسیک ایتالایی تطابق دارد.

 

 

 

به طور کلی این مدل نسبت به مدل قبلی در بحث اندازه از سخاوت بیشتری برخوردار است.عناصری مانند جلو پنجره , دریچه های سه قلوی کناری و شکل مثلثی ستون C استایل کواتروپورته ی قبلی را زنده نگه می دارد.در حالی که خط بلندی که در طول خودرو کشیده شده است حس ماسل را به بیننده القا می کند.پنجره های کناری هم فاقد چارچوب هستند.

 

 

در داخل , طراحی این ایتالیایی تغییراتی را که لازم داشته دریافت کرده است.عناصر استفاده شده از کیفیت مرغوبی برخوردارند و چوب ها نیز از بهترین درخت ها گرفته شده اند.

 

 

ماشین Corniche 2014

مجله ماشین آلمانی Autobild.de عکس رندر شده ای از مدل 2014 رولزرویس کوپه Corniche ارائه داده .

 

 

عکسان نامحسوس عکس تازه ای از این ماشین گرفتن که در اینترنت و مجله ها راه پیدا کرده این ماشین لوکس از نظر
ابعاد کمی از گوست چهار درب کوچکتر است و از نظر ظاهری برادر کوچک گوست میشود رولزرویس این کوپه لوکس کوپه خود را به جنگ با بنتلی کانتینتال کوپه میفرستد تا در بازار کوپه های لوکس با رقیب خود مبارزه کند. رولزرویس با این طراحی این کلاس نام افسانه ای خود را دوباره زنده میکند.

 

 

قدرت و مشخصات این کوپه لوکس با گوست یکی است موتور آن 6.6 لیتری توربو دوقلو، V12 که به تولید 563hp و 780Nm گشتاور در 1500 دور در دقیقه.
از ویژگی های آن به یک جعبه دنده هشت سرعته خودکار و سهام پلت فرم به شدت اصلاح شده با آخرین BMW سری 7 می باشد. چابکی اصلاح شده با تعلیق بهبود یافته، لاستیک بزرگتر، کاهش وزن و اندازه و یک شاسی کاهش توسط 10mm و ارائه شده است. سرعت بالا به 250km / ساعت محدود خواهد شد، اما انتظار می رود شتاب 0-100mph کوپه از گوست کمتر باشد . 
نسخه مفهومی ماشین EX در سال 2013 ژنو موتور نمایش در می آید، به دنبال آن با استفاده از مدل تولید IAA فرانکفورت نشان می دهد در سال 2013