قیمت روز ماشین|آگهی خودرو|اطلاعات فنی ماشین|مشخصات خودرو

قیمت روز خودر،قیمت روز ماشین،خرید خودرو،فروش خودرو،مشخصات فنی خودرو،مجله ماشین،خرید و فروش اتومبیل،آگهی خودرو و ماشین،عکس ماشین

قیمت روز ماشین|آگهی خودرو|اطلاعات فنی ماشین|مشخصات خودرو

قیمت روز خودر،قیمت روز ماشین،خرید خودرو،فروش خودرو،مشخصات فنی خودرو،مجله ماشین،خرید و فروش اتومبیل،آگهی خودرو و ماشین،عکس ماشین

چینی ها خودروهای ژاپنی ها را تحریم کردند


به دلیل مشکلاتی که بین ژاپنی ها و چینی ها پیش آمده است، کشور چین اقدام به تحریم خودروهای ژاپن کرده است.


لی تیان وی که نمایندگی فروش خودروهای تویوتا را در پکن در اختیار دارد، نا امید به نظر می رسد. وی می گوید شمار مشتریانش از هفت ماه پیش کاهش یافته و گردش مالی وی رو به کاهش است.

 تحریم خودروهای ژاپنی توسط چینی ها !

لی تیان وی گفت قبل از ماه سپتامبر دوهزار و دوازده به طور متوسط روزانه پنج خودرو می فروختم. امروز بیش از سه خودرو نمی فروشم.

 

در سپتامبر دو هزار و یازده، آینده شرکتهای ژاپنی تویوتا، نیسان و هوندا در چین تیره و تار شد. دولت ژاپن تصمیم گرفت جزایرمورد اختلاف بین پکن و توکیو را ملی کند. این تصمیم خشم چینی ها را علیه ژاپن برانگیخت. مردم به طور گسترده خودروهای ژاپنی را تحریم کردند.

 

لی تیان وی افزود:« هیچ کس نمی گوید خودروهای ژاپنی بد است اما از آنجا که مدل آن ژاپنی است مردم برای خرید تردید می کنند زیرا تصور می کنند برای داشتن خودرویی ژاپنی زمان مناسبی نیست.»

 

بحران بین دو کشور وخیمتر شده است و در خیابانهای پکن نیز مردم نفرت بیشتری به ژاپن پیدا کرده اند.

 

یکی از شهروندان گفت :« من به عنوان شهروند چینی به هیچ وجه به خودروهای ژاپنی فکر نمی کنم زیرا می توانم با قیمت مشابه، خودروهای مشابه دیگری پیدا کنم. می توانم خودروی آلمانی یا آمریکایی بخرم.»

 

خودروهای غربی از این فرصت استفاده کردند و حضور خود را در بازار چین تقویت کردند. شرکتهای آلمانی آ ئو دی و ب ام و، مدلهای باب پسند قشر متوسط چینی با قیمتهای ارزانتری عرضه کرده اند.

 

این درحالی است که رقبای ژاپنی این شرکتها، هنوز مدلهای قبلی خود را عرضه می کنند و این موجب کاهش محبوبیت خودروهای ژاپنی شده است.

دزدان ایالات متحده بیشتر به کدام خودروها علاقه دارند؟

طبق گزارش هایی که شده است خودروی شورلت کامارو در ایالات متحده بیشترین آمار دزیده شده را دارد.


این گزارش تنها شامل خودروهای مدل 2010، 2011 و 2012 می شود. خودروهای اسپرت در سه گروه پرمیوم، متوسط و کامپکت طبقه بندی شده اند. در این فاصله زمانی، سرقت 3780 دستگاه خودروی اسپرت در ایالات متحده گزارش شده است که 3271 مورد آن ها از گروه متوسط هستند. بر اساس این گزارش، سرقت 1509 دستگاه شورلت کامارو گزارش شده است.

خودروی مورد علاقه دزدان در ایالات متحده

 

پس از این خودرو، فورد موستانگ با سرقت 980 دستگاه و دوج چلنجر با سرقت 782 دستگاه قرار دارند. تکمیل کننده پنج خودروی رکورددار سرقت در میان خودروهای اسپرت، پورشه پانامرا با 103 مورد و آئودی A5/S5 با 101 مورد هستند. کالیفرنیا با گزارش 764 سرقت، رکورددار خودروهای اسپرت دزدیده شده در میان مناطق دیگر است.

 

پس از آن فلوریدا با 443 مورد، تگزاس با 381 دستگاه، جورجیا با سرقت 257 دستگاه و میشیگان با 187 مورد قرار دارند.

قیمت ماشین نیسان GT-R track edition اعلام شد


بلاخره نیسان قیمت خودروی GT-R track edition که قرار است در ایالات متحده عرضه شود را افشا کرد.


این خودرو که مدت نه چندان دوری در نمایشگاه اتومبیل شیکاگو حضور یافته بود ، بار دیگر و با اعلام خبر انتشار فهرست قیمت گذاری شده اش در ایالات متحده توانست در صدر اخبار قرار بگیرد .

 

 

 

طبق اعلام شرکت تولید کننده قیمت پایه نیسان GT-R track edition در ایالات متحده 115710 دلاری می باشد و این بار این خودرو امکانات بی نظیر سامانه تعلیق اسپرت ، اسپویلر عقب از جنس الیاف کربنی و رینگ های آلمینیومی مجهز شده است .

 

البته کابین خودرو در این تغیرات مد نظر قرار گرفته و به صندلی های اسپرت ریکارو مجهز شده است .

 

 

نیسان GT-R جدید دارای یک موتور 3.8 لیتری توربو دوقلو V6 به توان 545 اسب بخار و بیشینه گشتاور 627 نیوتون متر است . این موتور در کنار یک جعبه دنده شش سرعته کلاچ دوقلو قرار گرفته است .

 

قرار است تنها 150 دستگاه از هر خودروی GT-R track edition تولید شود .

آئودی A3 مدل 2013 موفق به کسب پنج ستاره ایمنی شد

ماشین  آئودی A3 مدل 2013 دارای امکانات بسیار زیادی است و همچنین قیمت ان نیز تا حدودی بالاست. حال این شرکت توانسته است 5 ستاره ایمنی را نیز به امتیازهای این ماشین اضافه کند.




آئودی A3 با فرمان سمپ چپ، از 37 امتیاز پیش بینی شده در آزمون ایمنی برنامه ارزیابی خودروهای جدید اروپا 36.41 امتیاز کسب کرد.

 

برنامه ارزیابی خودروهای جدید اروپا از قوانین این برنامه در استرالیا پیروی می کند و همین امر سبب شد آئودی A3 پنج ستاره ایمنی خودرو را کسب کند.

 

در تصادفات برخورد از جلو ، ایمنی قفسه سینه راننده و ایمنی پای مسافر در این خودرو قابل قبول بود و در تمام معیارهای ایمنی دیگر از جمله ایمنی سر راننده نیز رتبه خوب را کسب کرد.

 

 

کیسه های هوای دوگانه کنار و جداره و زانوی راننده ، ترمزهای ABS و سیستم هشدار دهنده کمربند ایمنی نیز در این خودرو تعبیه شده است.

 

آئودی A3 مدل 2013 با قیمت 35,600 دلار به پرفروش ترین خودرو در استرالیا تبدیل شده است.

 

آزمون پنج ستاره ایمنی برای انواع خودروها اجرا می شود.

 

لامبورگینی وننو رونمایی شد

شرکت لامبورگینی این بار به صورت کامل از اطلاعات و مشخصات وننو رونمایی کرد. این ماشین 3.3 میلیون یورو قیمت خواهد داشت.



بعد از انتشار ناخواسته برخی جزئیات وننو در هفته گذشته ، بالاخره رودستر لامبورگینی وننو اولین اطلاعات مربوط به آن رسما توسط شرکت ایتالیایی سازنده اش رونمایی شد.

 

رودستر وننو تا کنون توانسته صاحب عنوان گران قیمت ترین کروک جهان را تصاحب کند چراکه قیمت پایه آن 3.3 میلیون یورو (4.5 میلیون دلار) می باشد.

 

البته خریدار این خودرو نباید به ازای مبلغ گزافی که می پردازد انتظار سقفی شبیه خودروهای معمولی را داشته باشد. درواقع رودستر وننو اصلا سقف ندارد و صاحبان ثروتمندش بایستی برای رانندگی با آن در روزهای بارانی فکری بکنند.

 

تنها این خودرو دارای میله هایی است که به هنگام واژگون شدنش مانع شکسته شدن گردن سرنشینان و آسیب رسیدن به آن ها می گردد.

 

 

رودستر لامبورگینی وننو دارای یک موتور 6.5 لیتری V12 مشابه خودروی اونتادور است که قابلیت تولید 750 اسب بخار (552کیلووات) توان را دارد.

 

این موتور درکنار یک جعبه دنده ISR با پنج وضعیت قابل انتخاب قرار گرفته و نیروی تولیدی موتور را به هر چهار چرخ منتقل می نماید. این ابرخودرو می تواند به صورت باورنکردنی ظرف مدت تنها 2.9 ثانیه سرعتش را از صفر به صدکیلومتر برساعت برساند و بیشینه سرعتی بالغ بر355 کیلومتر برساعت داشته باشد.

 

نسبت قدرت به وزن وننو 1.99 کیلوگرم بر اسب بخار می باشد. قرار است وننو از سال 2014 وارد خط مونتاژ شود و تنها 9 دستگاه از آن تولید گردد.