قیمت روز ماشین|آگهی خودرو|اطلاعات فنی ماشین|مشخصات خودرو

قیمت روز خودر،قیمت روز ماشین،خرید خودرو،فروش خودرو،مشخصات فنی خودرو،مجله ماشین،خرید و فروش اتومبیل،آگهی خودرو و ماشین،عکس ماشین

قیمت روز ماشین|آگهی خودرو|اطلاعات فنی ماشین|مشخصات خودرو

قیمت روز خودر،قیمت روز ماشین،خرید خودرو،فروش خودرو،مشخصات فنی خودرو،مجله ماشین،خرید و فروش اتومبیل،آگهی خودرو و ماشین،عکس ماشین

ورود مازراتی به ایران

طبق آمار گمرک ایران مهر ماه امسال  3 دستگاه مازراتی به ارزش 270 هزار و 388 دلار به ایران وارد شده است


 به عبارتی ارزش واردات این سه دستگاه خودرو به بیش از 288 میلیون تومان رسیده است. این سه دستگاه مازراتی به صورت مستقیم از ایتالیا وارد ایران شده اند. در همین حال پیش بینی می شود طی ماه‌های آینده دهها دستگاه مازراتی دیگر نیز وارد کشور شده و پلاک گذاری شوند.

 

سخنگوی شرکت مازراتی اواسط شهریور ماه سال جاری با اعلام خبر راه اندازی واحد فروش این شرکت در ایران از سال آینده میلادی توضیح داده بود که مالکیت نمایندگی این شرکت در تهران بر عهده مازراتی نخواهد بود و این شرکت ایتالیایی ترجیح می‌دهد فروش محصولاتش را در ایران از طریق یک نماینده انجام دهد.

 

مازراتی یک برندهای وابسته به بزرگترین خودروساز ایتالیا، فیات بوده و برنامه‌ریزی کرده تا فروشش را در بازارهای نوظهور از جمله ایران افزایش دهد. مازراتی خودروهایی مانند گرند توریسمو را تولید می‌کند که هر یک از آنها بیش از 100 صد هزار یورو قیمت دارند.

 

مازراتی تعداد نمایندگی‌های فروش خود را در دنیا به 250 واحد رسانده است. این شرکت‌ نمایندگی‌هایی در لهستان، سوریه و اسرائیل دارد.

 

مازراتی تنها مالکیت مستقیم نمایندگی‌های خود را در اروپا در اختیار دارد. در نیمه نخست سال 2011 فروش مازراتی در دنیا به سه هزار و 213 دستگاه رسید. درآمد این شرکت نیز در همین مدت به حدود 303 میلیون یورو رسید. سود عملیاتی این شرکت نیز بالغ بر 18 میلیون یورو شد.

 

به گزارش ایسنا شرکت خودروسازی مازراتی در اول دسامبر سال 1914 میلادی در بولونیای ایتالیا پایه گذاری شد. براساس آمار تولید این شرکت در سال گذشته میلادی به پنج هزار و 675 دستگاه رسید. درآمد این شرکت در سال قبل 586 میلیون یورو اعلام شد. این شرکت تنها 696 نفر نیروی کار دارد. گروه فیات، بزرگترین خودروساز ایتالیا از سال 1993 میلادی مالکیت مازراتی را در اختیار گرفت.

 

از سوی دیگر براساس برخی گزارشهای منتشر شده قرار است مازراتی کواتروپورت شامل سه مدل 2.4 لیتری (استاندارد پایه)، 7.4 لیتری S و 7.4 لیتری GTS وارد ایران شوند. همچنین برای واردات چند مدل از خودروهای گرند توریسمو و گرند کابریو نیز برنامه ریزی شده است.

 

مازراتی‌ها با موتورهای 2.4 و 7.4 لیتری از حدود 300 اسب بخار تا حدود 450 اسب‌بخار قدرت دارند. به این ترتیب خودروهای مازراتی در بازار ایران رقبایی مانند بی.‌ام.‌و سری هفت به همراه بنزهای کلاس S و پورشه‌های کاررا و پانامرا را در پیشرو خواهند داشت. از سوی دیگر گزارش شده که مرکز خدمات پس از فروش خودروهای مازراتی نیز در حال احداث در شمال تهران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد