قیمت روز ماشین|آگهی خودرو|اطلاعات فنی ماشین|مشخصات خودرو

قیمت روز خودر،قیمت روز ماشین،خرید خودرو،فروش خودرو،مشخصات فنی خودرو،مجله ماشین،خرید و فروش اتومبیل،آگهی خودرو و ماشین،عکس ماشین

قیمت روز ماشین|آگهی خودرو|اطلاعات فنی ماشین|مشخصات خودرو

قیمت روز خودر،قیمت روز ماشین،خرید خودرو،فروش خودرو،مشخصات فنی خودرو،مجله ماشین،خرید و فروش اتومبیل،آگهی خودرو و ماشین،عکس ماشین

شرکت رنو در فرانسه سرمایه گذاری می کند

خبرهای جدید حاکی از ان است که شرکت خودرو سازی رنو مبلغ 420 میلیون یورویی در کشور فرانسه برای تاسیسات دو ینی شمال فرانسه اختصاص داده است.

سرمایه گذاری جدید رنو در فرانسه

کارلوس تاوارز، مدیر رنو، در توضیح به کمیسیون مالی مجلس ملی فرانسه گفت: تاسیسات دو ینی در خط مقدم برنامه رنو برای بازیابی سهم فروش در بازار فرانسه است.

 

تاوارز با چالش برانگیز خواندن طرح پیشرو از سرمایه گذاری 230 میلیون یورویی برای انتقال خط تولید ون ترافیک از بارسلون اسپانیا به تاسیسات ساندویل فرانسه خبر داد.

 

درحالی که انتظار می رود بازار خودوری اروپا در سال 2012 افتی 3 درصدی را نسبت به سال گذشته داشته باشد. رنو می کوشد تا حجم فروش خود را در سطح قابل قبولی نگه دارد. همچنین رنو امیدوار است با شکل گیری همکاری مشترک میان رنو و نیسان به فروش مناسبی در سال 2012 دست پیدا کند.

 

سال گذشته فروش جهانی رنو با 10% رشد سالیانه به رقم بی سابقه 8.03 میلیون دستگاه رسید. رنو امیدوار است که بتواند تا پایان سا ل با کسب موافقت مقامات دولتی چین تولید مشترک با دانگ فنگ شریک تجاری نیسان در چین را آغاز نماید.

رونمایی نیسان از ماشین 370Z

نیسان به تازگی از مدل جدید ماشین خود با نام 370Z رونمایی کرد که یک ماشین اسپورت می باشد و در حال حاضر قرار است تنها در کشور شیکاگو عرضه شود.


این مدل در نسخه های کوپه، Roadster و NISMO Z در دسترس خواهد بود.
ویژگی های جدید این مدل شامل موارد زیر می‌شود:
داشبورد دوباره طراحی شده با چراغ های LED
رینگهای 19 اینچی آلومینیومی
Reflector جدید قرمز رنگ که به گلگیر عقب اضافه شده
چرخ های جدید 18 اینچی برای نسخه کوپه
دو رنگ جدید: قرمز ماگما و آبی آسمانی


سیستم جدید صوتی نیز به خودرو اضافه شده که دو بلندگو و دو ساب ووفر اضافی دارد. البته بعضی از این ویژگی ها مثل گلگیرهای جدید یا رنگ های اضافی شامل نسخه NISMO نمی‌شود.
آل کاستیگنتی، قائم مقام نیسان در آمریکای شمالی، گفته است: از اولین مدل Z در سال 1970 تا الان، هدف اصلی ما همیشه این بوده است که به جلو حرکت کنیم. تغییراتی که در مدل 2013 صورت گرفته است نیز نشان دهنده چنین هدفی خواهد بود.


نسخه‌های کوپه و کوپه Touring به موتور 3.7 لیتری وی6 DOHC با 332 اسب بخار قدرت مجهز هستند و جعبه دنده آنها 6 سرعته دستی یا 7 سرعته اتوماتیک است. نسخه های Roadster و Roadster Touring نیز به همین موتور مجهز هستند اما تنها با جعبه دنده 6 سرعته دستی عرضه می‌شوند.
نسخه NISMO که بدنه آن بسیار سبک وزن است، با موتور 3.7 لیتری قوی خود قابلیت تولید 350 اسب بخار را دارد. البته برای این نسخه نیز تنها یک جعبه دنده 6 سرعته دستی استاندارد در دسترس است.

خودروی مک لارن ویلز اند مور

Wheelsandmore قصد دارد یک بسته کامل تنظیماتی برای خودروی جدید شرکت مک لارن ارائه کند. در این مدل که MP4-12C  نام دارد شاهد یک سری تغییرات هستیم.


مک لارن ویلز اند مور

این خودرو از یک موتور 8 سیلندر خورجینی به حجم 3.8 لیتر بهره می‌برد که حداکثر توان خروجی آن معادل 592 اسب بخار و نهایت گشتاوری معادل 600 نیوتن متررا داراست.
مهندسان ویلز اند مور با کمی کار کردن بر روی واحد ECU خودرو و با نصب اگزوز جدید اسپرت، توانسته‌اند قدرت خروجی خودرو را به 666 اسب بخار و 640 نیوتن متر برساندند.
با توجه به این افزایش قدرت، صفر تا صد خودرو هم مسلما بهبود یافته است اما شرکت سازنده فعلا از انتشار اعداد ارقام در این باره خودداری کرده است.
در هر صورت شنیده شده است که ویلز اند مور قصد دارد حتی بیش از این بر روی عملکرد خودرو کار کند و قدرت خروجی موتور 8V آن را با به روز کردن توربوشارژرها و اینترکولرها به 800 اسب بخار برساند.
خارج خودرو نیز با رینگ‌های جدید 20 اینچی با نواری نارنجی رنگ و فنربندی جدید که منجر به پایین آمدن 25 میلی متری خودرو شده، زیباتر شده است.

معرفی سریع ترین مدل ماشین بی ام و


مدل M6 که به تازگی نیز رونمایی شد و تصاویری از آن منتشر شد به عنوان سریع ترین ماشین کمپانی بی ام و به حساب می آید. بی ام و از این خودرو در نمایشگاه ژنو به صورت کامل رونمایی خواهد کرد


نسخه کوپه با عملکردی استثنایی، سریع تر از همه مدلهای بی.ام.و است و صفر تا صد آن تنها 4.2 ثانیه طول می‌کشد. 
نسخه کروکی هم با وجود وزن سیستم سقف جمع شونده آن، تنها در 4.3 ثانیه صفر تا صد کیلومتر را می‌پیماید.
این دو نسخه مانند مدل 5M، از موتور قویتری از مدل پیشین خود استفاده می‌کنند . مدل قبلی به یک موتور 10V مجهز بود اما نسخه‌های جدید این مدل به یک موتور قدرتمند 8V 4.4 لیتری توربوشارژ شده مجهز هستند. 


این موتور، قدرت 552 اسب بخاری خود را از طریق یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک به چرخهای عقب منتقل می‌کند. 
گشتاور خودرو هم نسبت به موتور 10V مدل قبلی بیشتر شده و به 680 نیوتن متر رسیده است. مصرف سوخت و تولید کربن دی اکسید نیز 30 درصد کمتر شده است. 
نسخه کوپه در هر 100 کیلومتر 9.9 لیتر سوخت مصرف و در هر کیلومتر 232 گرم کربن دی اکسید تولید می‌کند. درحالیکه مصرف نسخه کروکی در هر 100 کیلومتر به 10.3 لیتر و تولید دی اکسید کربن آن در هر کیلومتر 239 گرم می‌رسد.
هر دو نسخه M6 در پیست نورنبرگ رینگ آلمان تست شده اند.


هر دوی آنها از چرخهای 19 اینچی استفاده می‌کنند و چرخهای 20 اینچی به عنوان گزینه‌ای دیگر برای مشتریان در دسترس است.
نسخه کوپه از سقف کربن فیبر پلاستیک تقویت شده (مخفف CRFP) استفاده می‌کند که مرکز گرانشی خودرو را پایین تر می‌آورد.
نسخه کروکی از همان سقف مدل قبلی خود استفاده می‌کند که به صورت الکتریکی در 19 ثانیه باز و در 24 ثانیه بسته می‌شود. 
نهایت سرعت هر دو نسخه 250 کیلومتر در ساعت است. البته با پرداخت پول بیشتری، بسته M Driver نصب خواهد شد که نهایت سرعت خودرو را به 305 کیلومتر در ساعت می‌رساند.
طراحی داخلی 6M جدید بسیار زیبا و چشم نواز است و از سری 6 اسپرت تر به نظر می‌رسد. کنسول مرکزی و قسمتهای کناری درها از کربن فیبر ساخته شده اند و روی فرمان آن علامت M می‌درخشد. 
نسخه های قبلی 6M که به ترتیب در سالهای 2005 و 2006 عرضه شده و در سال 2010 تولید آنها متوقف شد، 292555 دلار و 313316 دلار قیمت داشتند. 
نسخه کوپه در نمایشگاه ژنو و نسخه کروکی در نمایشگاه نیویورک به نمایش گذاشته خواهند شد. 
انتظار می‌رود که نسخه سومی هم از مدل 6M در نمایشگاه پاریس در ماه سپتامبر عرضه شود که البته این خبر هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

همه چیز درباره ماشین SL63 AMG

ماشین SL63 AMG 1845 کیلوگرم وزن دارد. این ماشین با امکانات بی نظیری که دارد می تواند تجربه ای بسیار بی نظیر برای رانندگی حرفه ای باشد.


عرصه خودرو برای مدل مرسدس بنز SL63 AMG آماده است. نسخه جدید این رودستر باکیفیت از چند لحاظ نسبت به رقبایش برتری دارد: ساختار سبک وزن، افزایش قدرت خروجی و رانندگی داینامیک و 30 درصد مصرف سوخت و تولید دی اکسید کربن کمتر. وزن کلی خودرو به خاطر بدنه تمام آلومینیومی آن، 125 کیلوگرم سبکتر شده است.این مدل با 1845 کیلوگرم وزن و قدرت خروجی 537 اسب بخار یا 564 اسب بخار، گزینه بسیار مناسبی برای تجربه رانندگی جدیدی به نظر می‌رسد.

 


رنج موتورهای این مدل محدود به دو گزینه است: یک موتور 5.5 لیتری 8V با دو توربوشارژ با 537 اسب بخار و 800 نیوتن متر گشتاور. یک بسته عملکردی مخصوص AMG هم وجود دارد که در صورت نصب آن، قدرت خودرو به 564 اسب بخار و 900 نیوتن متر می‌رسد. صفر تا صد موتور اول 4.3 ثانیه و صفر تا صد بسته عملکردی AMG 4.2 ثانیه طول می‌کشد. صفرتا 200 آنها هم به ترتیب 12.9 و 12.6 ثانیه طول می‌کشد. نهایت سرعت موتور اولی 250 کیلومتر در ساعت و نهایت سرعت بسته AMG 300 کیلومتر در ساعت است. مصرف سوخت هر دو موتور هم 9.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است. این مدل نسبت به مدل فعلی، 4.2 لیتر کاهش مصرف سوخت دارد. یکی از بزرگترین علت های این مصرف سوخت پایین، بدنه سبک وزن خودرو است. این بدنه علاوه بر کاهش وزن کلی خودرو، آن را محکم تر و ایمن تر کرده است.
دو حالت Sport و Comfort وجود دارد. در صورت انتخاب گزینه اسپرت، خودرو بر ویژگی‌های اسپرت خود و بدنه متمرکز می‌شود و در صورت انتخاب دومین حالت، سطح بالایی از راحتی و آرامش به مسافران منتقل می‌شود و این گزینه برای مسافرت یا مسافت‌های طولانی مناسب است.
جعبه دنده 7 سرعته اسپرت SPEEDSHIFT AMG، 4 حالت دارد: C، S، S+ و M.

 


در صورت انتخاب حالت C (Controlled Efficiency)، سیستم استارت/استاپ ECO همیشه فعال است و به طور خودکار موتور را در صورت متوقف بودن خودرو خاموش می‌کند.
در حالت های S، S+ و M هم موتور از حالت عادی خود بسیار سریع تر و پاسخگوتر عمل می‌کند و سیستم استارت/استاپ هم متوقف می‌شود.
داخل خودرو هر سلیقه‌ای را به خود جذب خواهد کرد. ویژگی‌های استاندارد این مدل در داخل شامل موارد زیر می‌شود: صندلی‌های اسپرت AMG در یک رنگ خالص یا ترکیب دو رنگی، تودوزی فوق العاده مخصوص، نشان‌های سری AMG بر صندلی‌ها، گرمکن صندلی و ساعت آنالوگ IWC.
پنل ابزار داخل هم یک صفحه اطلاع رسانی TFTرنگی دارد. خودرو مجهز به دی وی دی چنجر با ظرفیت 6 DVD و سیستم ایموبلایزر هم هست.
گزینه‌های انتخابی دیگری مثل بسته کمکی رانندگی، سیستم صوتی سوراند AMG، چرم اختصاصی ناپا و صندلی‌های مخصوص اقلیمی وجود دارد.
نسخه دیگری هم به نام Edition 1 در راه است که تجهیزات بیشتری دارد. این تجهیزات شامل موارد زیر می‌شود:
گرمکن پشت سری‌ها AIRSCARF
رینگ‌های آلیاژی سبک وزن AMG
بسته عملکردی AMG
طراحی اختصاصی چرمی در رنگ های قرمز یا سفید
سیستم صوتی سوراند Logic 7


مدل‌های قدرتمند SL در بین سری AMG از بهترین خودروها هستند. از سال 2008 تا 2011، تقریبا 5000 هزار دستگاه SL63 AMG فروخته شده است. نزدیک 21500 دستگاه SL55 AMG هم بین سالهای 2001 تا 2007 ساخته و فروخته شدند.
مرسدس بنز جدید SL63 AMG در ماه می 2012 برای فروش با قیمت 157675 یورو فروخته خواهد شد. مدل Edition1 این خودرو هم 189269 یورو قیمت دارد. قیمت بسته عملکردی AMG هم 4280 یورو است.