قیمت روز ماشین|آگهی خودرو|اطلاعات فنی ماشین|مشخصات خودرو

قیمت روز خودر،قیمت روز ماشین،خرید خودرو،فروش خودرو،مشخصات فنی خودرو،مجله ماشین،خرید و فروش اتومبیل،آگهی خودرو و ماشین،عکس ماشین

قیمت روز ماشین|آگهی خودرو|اطلاعات فنی ماشین|مشخصات خودرو

قیمت روز خودر،قیمت روز ماشین،خرید خودرو،فروش خودرو،مشخصات فنی خودرو،مجله ماشین،خرید و فروش اتومبیل،آگهی خودرو و ماشین،عکس ماشین

کناره گیری دو تیم اتوموبیل رانی از اتحادیه رانندگی F1

خبرها و شنیده ها حاکی از کناره گیری دو تیم فراری و ردبول از اتحادیه اتوموبیل سواری مسابقات فرمول 1 می باشد.


دو تیم اتومبیلرانی از اتحادیه فرمول یک کناره گیری کردند

مسئولان تیم فراری در بیانیه ای اعلام کردند ، این تصمیم در پی به توافق نرسیدن با مسئولان اتحادیه برای کاهش دستمزد رانندگان گرفته شده است.

با این اوصاف نماینده فوتا تنها به نمایندگی از 9 تیم از 12 عضو خود در مورد مسائل مالی فصل آینده با برنی اکلستون رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی مذاکره خواهد کرد. تیم هیسپانیا - HRT - ماه ژانویه گذشته به علت ناتوانی در پرداخت حق عضویت خود ، از عضویت در فوتا انصراف داده بود.

مسئولان تیم ردبول نیز که سباستین فتل قهرمان دو دوره اخیر جهان را در اختیار خود دارند اعلام کردند ناچارند از عضویت در فوتا کناره گیری کنند.اما امیدوارند راه حلی در این مورد یافت شود. تیم فراری همچنین اعلام کرد امیدوار است با همکاری سایر تیمها راه حلی موثر و اجرایی برای عمل به تعهدنامه کاهش هزینه های مالی پیدا کند. این تعهد نامه با توجه به بحران اقتصادی در جهان تهیه شده است.

طرح جایگزینی خودروهای دست دوم

ظاهرا طرح جدیدی از جایگزینی خودورهای دست دوم داخلی شروع شده است.

آغاز طرح جایگزینی و گارانتی خودروهای دست دوم


معاون بازرگانی شرکت سایپا یدک از آغاز طرح جایگزینی و گارانتی نمودن خودروهای دست دوم ظرف سه ماه پایانی امسال خبر داد و گفت: این طرح در ابتدا به صورت پایلوت و برای 6 هزار خودروی پراید اجرا خواهد شد به طوری که دارندگان خودروهای دست دوم می توانند با مراجعه به نمایندگی های شرکت و طی توافقی که بین نمایندگی و مشتری صورت می گیرد اقدام به فروش خودروی دست دوم و دریافت خودروی نو با شرایط وام نمایند.

 بهزاد پناهی در نشستی با خبرنگاران افزود: در این طرح خودروهای پراید دست دوم خریداری شده توسط نمایندگی ها ، پس از اورهال و تعمیرات اساسی با گارانتی یک ساله به متقاضیان خودروهای دست دوم در نمایندگی ها عرضه خواهد شد .

وی با بیان اینکه این اقدام بر اساس مکانیزم عرضه و تقاضا خواهد بود ،تصریح کرد:در این طرح که به صورت آزمایشی انجام خواهد شد هزینه گارانتی یک ساله خودروهای دست دوم ،حدود 300 هزار تومان خواهد که با تحقیقات بازاری که صورت گرفته موجب ایجاد ارزش افزوده برای صاحبان این خودروها ایجاد خواهد نمود.

وی افزود:‌ بنابراین در این شرایط متقاضیان خودروهای دست دوم می‌توانند به جای خرید این خودروها از بازار آزاد که هیچ گونه شناخت و کنترلی بر کیفیت آن وجود ندارد، خودروی دست دوم تعمیر شده را که دارای یک سال گارانتی نیز است را با اندک هزینه بیشتری از نمایندگی‌های سایپا خریداری نمایند.

وی در ادامه حجم گردش مالی قطعات یدکی شرکت سایپا یدک را سالیانه هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: شرکت سایپا یدک در سال جاری برای کسب سهم 30 درصدی بازار قطعات یدکی هدف گذاری نموده است که البته این سهم به تناسب نوع خودروها متفاوت خواهد بود.

وی همچنین متوسط مراجعه خودروهای پراید به نمایندگی های خدمات پس از فروش در سال 85 را 6.5 بار در سال ذکر کرد و یادآور شد: هم اکنون تعداد مراجعات دارندگان خودروهای پراید به نمایندگی های خدمات پس از فروش با کاهش روبرو شده و به 3 بار در سال رسیده است.

وی در ادامه به افزایش استاندارد اجباری قطعات ایمنی و فوق ایمنی پرداخت و تصریح کرد:در حال حاضر استاندارد اجباری قطعات ایمنی و فوق ایمنی توسط موسسه استاندارد از 40 قطعه به 200 قطعه افزایش یافته است که این مسئله هم اکنون در بخش تامین شرکت در حال اجراست.

وی همچنین یکی از مشکلات عمده در حوزه بازرگانی در شرکت سایپا یدک را کسری قطعات یدکی عنوان کرد و گفت : یکی از مواردی که همواره در بحث تامین قطعات یدکی وجود داشته کسری قطعات است که این مسئله رابطه مستقیمی با کیفیت دارد.

معاون بازرگانی سایپا یدک با بیان اینکه معمولا در تامین هر قطعه 3 سازنده با شرکت همکاری دارند ،خاطر نشان کرد: در این روند چنانچه سازنده ای عمدا یا سهوا به لحاظ مباحث کیفی از چرخه تامین حذف شود قطعا مشکلاتی را به لحاظ تامین قطعات در شبکه ایجاد خواهد شد .

پناهی به اشاره به اینکه کسری قطعات از موارد اجنتناب ناپذیر در شبکه تامین قطعات است ،افزود: قطعا این تامین کسری را می توان با راهکارهایی همچون جبران هزینه ،تامین فوری جبران نمود.

وی همچنین یکی از مشکلات موجود در ایجاد کسری قطعات را عدم ظرفیت سازی مناسب در شرکتهای تولید قطعات دانست و اظهار داشت :یکی از مواردی که همواره موجب کسری قطعات یدکی شده است عدم ظرفیت سازی و برنامه ریزی قطعه سازان برای افزایش تولید است ک در جلساتی که اخیرا با انجمن قطعه سازان صورت گرفت در این ارتباط و ترغیب قطع سازان جهت ظرفیت سازی تصمیماتی اتخاذ شد.

وی در ادامه به مدت اجرای طرح گارانتی قطعات در شرکت سایپا یدک پرداخت و گفت: طرح گارانتی قطعات بیش از دو سال است که توسط شرکت سایپا یدک اجرا می شود به طوی که هم اکنون برای قطعاتی که 95 درصد از حجم بازار را در اختیار دارند گارانتی یک ساله با 20 هزار کیلومتر ارائه می شود .

وی همچنین از رشد شاخص کیفی تعویض قطعات یدکی ظرف 5 سال گذشته پرداخت و گفت: شاخص کیفی C/100(تعویض قطعه به ازای هر 100 خودرو برای سه ماهه اول فروش) محصول اصلی گروه(پراید) در پنج سال قبل بالای عدد 300 بود که هم اکنون این شاخص به حدود 60 رسیده است.

وی همچنین با اشاره به افزایش 80 درصدی کیفیت تولید محصول اصلی گروه خودروسازی سایپا(محصولات ایکس100 یا پراید سابق) طی پنج سال گذشته، از هدف گذاری سایپا برای دستیابی به رقم 20 در شاخص C/100 که نرم جهانی خودروسازان است، خبر داد.

وی در ادامه از برنامه ریزی شرکت جهت ارائه گارانتی 2 سال برای قطعات خبر داد و اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته درصددیم تا گارانتی قطعات را افزایش داده و به حداقل 2 سال و بیش از 3 هزار کیلومتر برسانیم.

پناهی همچنین به برنامه ریزی شرکت سایپایدک در تغییر بسته بندی های قطعات این شرکت برای جلوگیری از هرگونه تقلب و کپی کاری پرداخت و افزود: هر دو تا سه سال، یکبار بسته بندی قطعات سایپایدک تغییر می کند تا بهتر بتوانیم بر بازار قطعات یدکی کشور مدیریت کنیم.

آئودی مرسدس بنز را شکست داد!

آئودی از مرسدس بنز پیشی گرفت

شرکت آئودی در طی یک اعلامیه بیان کرد که فروشش برای اولین بار از شرکت مرسدس بنز در یک سال بالاتر بوده است.


رابرت اشتدلر رئیس شرکت آئودی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود این امر محقق خواهد شد.

 

فروش آئودی که متعلق به گروه خودرو سازی فولکس واگن آلمان است در یازده ماه گذشته به یک میلیون و یکصد و نود هزار دستگاه رسیده درحالی که فروش مرسدس که متعلق به گروه خودرو سازی دایملر آلمان است در این دوره به یک میلیون و یکصد و چهل هزار دستگاه رسیده است.

 

رقابت شدیدی بین سه شرکت آئودی ، مرسدس و «بی ام و» وجود دارد که «بی ام و» با فروش یک میلیون و پانصد و ده هزار دستگاه خودرو در این دوره همچنان در صدر این رقابت قرار دارد.

 

کارشناسان «سوئیس کردیت» می گویند متوسط فروش آئودی در دهه گذشته به شش ممیز چهار دهم درصد در سال رسیده است درحالی که متوسط فروش «بی ام و» در این دوره چهار ممیز هفت دهم درصد و متوسط فروش مرسدس یک و نیم درصد بوده است که از این نظر آئودی نسبت به دو رقیب دیگر خود برتری دارد.

 

بر اساس اعلام این کارشناسان ، این برتری آئودی به برتری این شرکت در کنترل بازار چین برمی گردد.

 

فروش آئودی در چین در ماه گذشته نسبت به ماه پیش از آن به میزان شصت و نه درصد افزایش داشته است.

سیستم دزدگیر جدید شرکت فورد

سیستم دزدگیر جدید شرکت فورد


شرکت فورد اقدام به ساخت یک دزد گیر جدید ساخته است که برای باز کردن آن نیاز به کد خواهید داشت و هنگامی که در باز باشد به شما هشدار خواهد داد.

مدل هایی از فورد که مجهز به این سیستم هستند عبارتند از فیستا فوکوس ، سیمکس ، اسمکس ،‌موندئو و گلکسی.

شرکت فورد برای ساخت این دزدگیر جدید با پلیس مشورت کرد واز تمامی روش هایی که دزدان در دزدی خودروها بکار می برند مطلع شد در نتیجه شیوه های جلوگیری از آنها را در ساخت این دزدگیر بکار برده است .

گفتنی است سنسور های این دزدگیر در صورت لمس دستگیره ها اخطار می دهند .