قیمت روز ماشین|آگهی خودرو|اطلاعات فنی ماشین|مشخصات خودرو

قیمت روز خودر،قیمت روز ماشین،خرید خودرو،فروش خودرو،مشخصات فنی خودرو،مجله ماشین،خرید و فروش اتومبیل،آگهی خودرو و ماشین،عکس ماشین

قیمت روز ماشین|آگهی خودرو|اطلاعات فنی ماشین|مشخصات خودرو

قیمت روز خودر،قیمت روز ماشین،خرید خودرو،فروش خودرو،مشخصات فنی خودرو،مجله ماشین،خرید و فروش اتومبیل،آگهی خودرو و ماشین،عکس ماشین

اولین مرکز تست خودرو و تایر در خاورمیانه در ایران است

دبیر انجمن صنفی تایر کشور این خبر را اعلام کرد و گفت این دومین مرکز تست در آسیا است و  گفت:این مرکز تست نه تنها از قابلیت آزمایش تایرها برخوردار است،بلکه قادر به تست خودروها نیز می باشد.

 

محمودیان در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو ضمن بیان مطلب فوق ،افزود:هم اکنون اقدامات لازم جهت ساخت و راه اندازی این مرکز تست در حال انجام است و در صورتی که این مرکز به مرحله احداث و راه اندازی برسد،خودروها قادر خواهند بود در پیست طراحی شده با سرعتی برابر با 250 کیلومتر در ساعت حرکت نمایند.

 

وی ضمن بیان اینکه، هم اکنون عملیات ساخت این مرکز تست در دو فاز (پیست بیضی شکل و مسطح)در استان کرمان آغاز شده،ابراز داشت: در پیست مسطح امکان انجام بسیاری از تست ها برای خودرو مانند؛ تست های فرمان پذیری،ترمز گیری در روی زمین خیس و جا پای تایر بر روی زمین خشک و خیس فراهم می باشد.

 

وی کل سرمایه گذاری جهت اجرایی نمودن این پروژه عظیم را حدود 5 میلیارد تومان برآورد نمود و گفت:ساخت این مرکز بزرگ تست خودرو وتایر در کشور تا کنون هزینه ای بالغ بر2 میلیارد تومان به خود اختصاص داده است.

 

دبیر انجمن صنفی صنعت تایر کشور در ادامه عنوان داشت:راه اندازی این مرکز تست در دو فاز،این امکان را برای شرکت های خودروساز داخلی و تمامی شرکت های خودروساز خاورمیانه فراهم می آورد تا به منظور تست خودروها و همچنین لاستیک آن ها به این مرکز (واقع در استان کرمان )مراجعه نمایند.

 

وی طول پیست مذکور را حدود 2 کیلومتر اعلام کرد و بیان داشت:پیش بینی می شود این مرکز در مدت زمان کمتر از دو سال راه اندازی و به بهره برداری برسد.

 

محمودیان ضمن اعلام اینکه این مرکز تست تایر و خودرو، متناسب با تکنولوژی های روز دنیا و با بهره گیری از مشاوره های شرکت های خارجی مطرح در این عرصه، در حال ساخت می باشد،خاطرنشان کرد:راه اندازی و بهره گیری از این مرکز علاوه بر اینکه موجبات رشد صنعت تایر در کشور را فراهم می آورد،قطعاً تاثیر شایانی را بر رشد صنعت خودروسازی کشور نیز خواهد داشت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد