قیمت روز ماشین|آگهی خودرو|اطلاعات فنی ماشین|مشخصات خودرو

قیمت روز خودر،قیمت روز ماشین،خرید خودرو،فروش خودرو،مشخصات فنی خودرو،مجله ماشین،خرید و فروش اتومبیل،آگهی خودرو و ماشین،عکس ماشین

قیمت روز ماشین|آگهی خودرو|اطلاعات فنی ماشین|مشخصات خودرو

قیمت روز خودر،قیمت روز ماشین،خرید خودرو،فروش خودرو،مشخصات فنی خودرو،مجله ماشین،خرید و فروش اتومبیل،آگهی خودرو و ماشین،عکس ماشین

چینی ها خودروهای ژاپنی ها را تحریم کردند


به دلیل مشکلاتی که بین ژاپنی ها و چینی ها پیش آمده است، کشور چین اقدام به تحریم خودروهای ژاپن کرده است.


لی تیان وی که نمایندگی فروش خودروهای تویوتا را در پکن در اختیار دارد، نا امید به نظر می رسد. وی می گوید شمار مشتریانش از هفت ماه پیش کاهش یافته و گردش مالی وی رو به کاهش است.

 تحریم خودروهای ژاپنی توسط چینی ها !

لی تیان وی گفت قبل از ماه سپتامبر دوهزار و دوازده به طور متوسط روزانه پنج خودرو می فروختم. امروز بیش از سه خودرو نمی فروشم.

 

در سپتامبر دو هزار و یازده، آینده شرکتهای ژاپنی تویوتا، نیسان و هوندا در چین تیره و تار شد. دولت ژاپن تصمیم گرفت جزایرمورد اختلاف بین پکن و توکیو را ملی کند. این تصمیم خشم چینی ها را علیه ژاپن برانگیخت. مردم به طور گسترده خودروهای ژاپنی را تحریم کردند.

 

لی تیان وی افزود:« هیچ کس نمی گوید خودروهای ژاپنی بد است اما از آنجا که مدل آن ژاپنی است مردم برای خرید تردید می کنند زیرا تصور می کنند برای داشتن خودرویی ژاپنی زمان مناسبی نیست.»

 

بحران بین دو کشور وخیمتر شده است و در خیابانهای پکن نیز مردم نفرت بیشتری به ژاپن پیدا کرده اند.

 

یکی از شهروندان گفت :« من به عنوان شهروند چینی به هیچ وجه به خودروهای ژاپنی فکر نمی کنم زیرا می توانم با قیمت مشابه، خودروهای مشابه دیگری پیدا کنم. می توانم خودروی آلمانی یا آمریکایی بخرم.»

 

خودروهای غربی از این فرصت استفاده کردند و حضور خود را در بازار چین تقویت کردند. شرکتهای آلمانی آ ئو دی و ب ام و، مدلهای باب پسند قشر متوسط چینی با قیمتهای ارزانتری عرضه کرده اند.

 

این درحالی است که رقبای ژاپنی این شرکتها، هنوز مدلهای قبلی خود را عرضه می کنند و این موجب کاهش محبوبیت خودروهای ژاپنی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد